2012. július 6., péntek

Egyszerű, de nagyszerű - Szösszenet sorozat 1.

Függönykötő csináld magad módszerrel

Nagyon frappáns, praktikus megoldás, hogy összegyűjtött gombjaidat ne csak rakosgasd, de értelmet is adj nekik.
Nem rég találtam rá Csorba Anita lakberendező honlapjára. Ott találtam ezt a remek ötletet, amit most veletek is megosztok.

Bizonyára többeteknél van még sötétítő- vagy díszfüggöny, amit általában csak kihúzunk a függönykarnis végéig és önmagában lógni hagyja az ember. Mert úgy egyszerű. De miért ne lehetne esztétikus, hangulatos is? Hát itt a remek alkalom. Szerintem élénk színekkel is bátran lehet próbálkozni, én például egy ilyen pasztell színű függönyt inkább dobtam volna fel színes gombokkal, vagy legalább a szalag élénkebb lenne, de nem vagyunk egyformák :-).

Keresek még Szösszenetek sorozatom számára és a Ti számotokra is egyszerű és nagyszerű dolgokat!
Szóval folyt. köv. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése