2012. június 2., szombat

Kertészeti kísérlet, avagy konyhakert 36 nm-en

Egyik nap a konyhában lévő kacatjaim között szanáltam.
Találtam néhány vetőmagot. Retek, metélő petrezselyem és tépősaláta vetőmagot és észre vettem, hogy a krumplim is kicsírázott.
Így hát gondoltam egyet és elmentem általános virágföldért. Miután sikerült felcipelnem a harmadikra az 50 liter földet (mert nem én lennék, ha beértem volna a kisebb mennyiséggel), elkezdtem előkeresni azokat a műanyag edénykéimet, amiket már vagy másfél éve egyáltalán nem használtam.
Meg is lepődtem, hogy mennyi ilyen eddig vacaknak mondott tálra mondtam ki a "te mostantól veteményes tál vagy" kifejezést.
Szkeptikusan álltam a dologhoz, hogy lehet, hogy az egész csak időpocsékolás.
Amúgy egy-egy mélyebb tál esetén megpróbálkoztam a krumpli ültetéssel is. Hogy miből mi lesz, az még kérdés.
Mindenesetre ma már véltem néhány kisebb hajtást felfedezni a salátaültetvényemen és a retek veteményemen :-).
Így hát ma még vásároltam paprika és hagyma magokat.
Kíváncsi vagyok, hogy mikor szüretelhetek, illetve, hogy egyáltalán jutok e vele valamire.
Mindenesetre bizakodó vagyok és tájékoztatlak Titeket a fejleményekről, még az is lehet, hogy bejön és Ti is csodás, saját termésű zöldségeket szüretelhettek a konyhátokban :-).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése