2011. június 18., szombat

Üdv!

Helló kedves Mindenki!

Nem is olyan rég - kb. két hete - úgy döntöttem, hogy élek a lehetőséggel, hogy kaphatok kölcsönbe egy varrógépet. Már akkor mikor elhozhattam gondolkoztam azon, hogy jó-jó, szuper dolog, hogy van egy varrógépem most, de mit is kezdjek vele?

Aztán igen csak sok ötlet kezdett kavarogni a fejemben, böngésztem a neten és végül egyelőre táska varrás mellett döntöttem. 

A nők sajátos tulajdonsága a hiúság, mely megnyilvánul öltözködésükben, cipőimádatukban és persze a táskagyűjtésben is. Bizonyára Te is cipő, ruha vagy táskamániás vagy. Nincs olyan nő a világon, akinek valamelyik ne lenne a szenvedélye. Ezzel én is így vagyok, de leginkább a táskákkal. 

Miért ne készíthetnék magamnak táskát? - gondoltam. Mostanra már több táska is készült! 

Időközönként, ahogy elkészül egy-egy darab Nektek is megmutatom őket. Amelyiknél az fog szerepelni, hogy Tiéd lehet! azt megvásárolhatod, megtalálod őket a Vaterán is. :-)

1 megjegyzés: